Kedves TiborGo!
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni!!!!!!!!!
Nincsen ellentmondás! A 12V/21W-os izzóval tökéletesen MŰKÖDIK a világítás álló helyzetben, viszont a boltban azt mondták, hogy a 12V/5Wos izzó való hátra... hát én beletettem, arról nemtehetek, hogy eldurrant... Ezért kérem a segítséget, mert a rémálmomban sincs ilyen! Gondolkodtam, zárlat? Hát megnéztem a vezetékelést NEM... a régebbi motoroknál ugye úgy van, hogy az első lámpabúra alatt van elosztva a pilács előre-hátra, ezért indultam ki abból, hogy megnéztem milyen az izzó van elöl... (24V/70W) De most nem ez a lényeg.... EZ MOST NAGYON NEM SZÁMÍT!!!!....
Gondoltam arra is, hogy mivan akkor, ha valami gond van a tekercsekkel? Vagy a mágnes?
Ez itt a gond--->>>>>
A probléma a következő: ha NINCS világítás MEGY a motor... ha VAN világítás nem megy a motor..... Elszívja az energiát! Teljesen.
Gond vége!!!!!!!
Ha nagyon nemlehet érteni, akkor sorry.... Elég érdekes egy szituáció! Vagy forduljak szakemberhez? De az mégsem az igazi, ha nem én bütykörészhetem a motort...
Amúgy nemegészen értem a kérdést..."Hiszen ezek szerint 11V vágott haza egy 12V-os izzót, úgy, hogy az még be se terhelt neki!" <<--- lámpa bekapcs, és egy hatalmasat villant, és kész az izzó.... Terhelt állapotban is megkellene mérnem a fesz.-t?