HPéter1978 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 150
1. ki az a balfék, aki ezért fizet az indexnek? Eccerűen nem hiszem el, hogy ennyi lenyúlható lúzer hirdető létezik.

A reklám elég nagy biznisz, hirdető pedig akad dögivel.
Ennek a módszernek az az előnye, ami a hátránya, hogy elég keménye a júzer pofájába nyomja amit kell - amíg az meg nem unja és meg nem találja a szabadulás módját.

2. Ki az a nyomi aki szándékosan rákattint egy ilyen zöld trutyira? Sőt: ezek hatására jó bevásárol majd??

Az emberi kíváncsiság, (akárcsak a hülyeség) végtelen. Pölö. amíg vannak, akik megadják a PIN-kódjukat egy - látszólag - a Banktól érkezett e-mailre, addig nincs min csodálkozni. Másrészt egy újszülöttnek minden vicc új, elsőre én is ráklattyoltam, mert jéédejópofa. Aztán nekiálltam kiírtani.

Ami a bevásárlást illeti, a reklámpszichológia nem így műxik.
Példának okáért annak hatására sem fogunk rohanni a műszaki boltba, hogy egy csaj kijelenti a TV-ben, hogy "Hüje azért nem vagyok" és hitelt sem vesz fel senki, csak mert az ügyintéző bólogatós kutyát játszik, vagy aszongya, hogy "papapapapapapa".
Lényeg, hogy a júzer fejébe verik, hogy itten műszakibigyó, ottan meg hitel kapható, és amikor majd tényleg vásárolni akar remélhetőleg emlékezni fog, hova menjen.
Előzmény: Traubi (149)