Intersziti Creative Commons License 2007.06.18 0 0 146081

Ne viccelj már! A Kocsiszíni 17-esekből van talán 4-4 darab ide hajnalban, oda késő este. Tehát épphogy nem a csúcsban segít ki, hanem a ritkább követésnél jön, a gyakorlatban hol ilyenkor, hol olyankor. És éppen ilyenkor még/már kevés az utas. Na nehogymár azt mondd, hogy abból a hajnali marhanagy utasforgalomból pont az a négy, kisebb kapacitású jármű hiányozna... :-////


(Akik az 1-es TW-sítése kapcsán azon erőlködnek, hogy "dehát a 17-esek", azok a gyakorlatban hányszor utaznak nap mint nap ezekkel a kocsikkal?!? Pusztán érdeklődésből kérdezem...)

 


U.i.: jó, legyen, akkor maradjon az 1-es Tátrás, de részbeni típuscserével Combájnokkal kiegészítve, cserébe legyen magasperonos az Örstől északnyugatra minden megálló a 3, 62 vonalakon, hiszen ide a próbajáratos ICS-ken kívül úgyse jön semmi, ami ne férne el egy magasperon mellett, illetve az 50-es végig. Hiszen ezek a vonalak kiadhatóak tisztán TW-vel, másnak meg semmi keresnivalója ott.


U.i.2.: komolyan nem értem azt a kifogást, hogy "dehát az átépítéssel a vonal kilógna a hálózatból". Ugyanmár, ha semmi másnak nem kell ott járnia, akkor nem fogom fel, mégis miért kellene a hálózatnak egy elszigetelt részét (pl. a teljes Zugló és Újpalota) a többi jármű kedvéért fenntartani. Ha meg mégis ránkszakadna egy valag pénz, hogy mindenhová alacsonypadlóst vegyünk, a magasperont egy hétvége alatt szvsz el lehet bontani, azt' szevasz...

Előzmény: BTKmániás (146064)