MGP Creative Commons License 2007.06.10 0 0 4103
A fékbetét futásteljesítménye előírhatatlan..már csak az emlegetett motorfék miatt is. Egyébként is ismerek valakit aki elég komoly naplót vezetett ezen vonatkozásban, aza, hogy kiszámolja, hogy fékezni érdemesebb-e (fékbetét) vagy motorfékezni (olajfogyasztás)..majd megkérdem mi az eredmény.
Én csak arra emlékszem, hogy még Africás időből vitatkoztunk ezen, az eredmény az lett hogy nekem 3 eKm-el hamarabb kopott el a hátsó fékbetétem, a havernak meg 5 ezerrel kevesebbet bírt ki a lánca.. szettel cserélve fajlagosan az jóval többe került. Tudom..kardános gépünk van már. Zárásképpen szerintem mindenki azzal fékezzen amivel szeret és biztonságosabbnak érzi.
A garihoz visszatérve..bennem is felmerült, hogy akkor talán a gumit is tőlük kellene vásárolnom? Vagy csak a gyár által kiadott gumikkal szerelhető a gép? Még jó hogy Tourancot használok.. De például a Db-i szervízzel érdekes lenne a dolog mikor vagy két hónap alatt hoznák meg a "gyári" tourancot ..a BMW kereskedőhálózatán keresztül! Aztán elküldenének mert se gumis se centiros gépük nincs! Még jó hogy az olajat elfogadják amit viszek.. vagy véletlenül épp gyárit vittem?? Mi van kiírva a GS-ekhez??