windy12 Creative Commons License 2007.06.07 0 0 9832
Nagyon egyszerű ez.  Van ugye a listaár, amit a forgalmazó (importőr) meghatároz. Ettől a viszonteladók eltérhetnek, mindenkire rá van bízva, hogy milyen mértékben. Amikor nincs olyan nagy igény a klímára, vannak akik úgy gondolják, hogy az árak csökkentésével nagyobb forgalomra tesznek szert. Amikor meg szalad a szekér, nagyon kell az embereknek a klíma, akkor feltolják az árat, hisz úgyis elviszik a terméküket. Ezek általában webboltok, webáruházak, stb. Raktárkészletük általában nincs, rendelésre dolgoznak, nem telepítenek, eladják aztán kész. Érdemes megnézni pár ismertebb klímás szakcég árlistáját. Az országos akciókon kívül nem nagyon mennek le-fel az árak. Rájöttek (rájöttünk ho nem az alacsony ár az egyetlen, amivel ügyfeleket lehet szerezni. A minőségi munka, az ajánlások, a minőségi berendezések, a megbízhatóság, megtalálhatóság, stb. ami még vonzerő lehet. Ja és a szolgáltató cégek is tudják, hogy nem az az ügyfél a legvonzóbb, aki mindent a lehető legolcsóbban akar. Az olcsóság sokszor csalódottságot szül.
Előzmény: fodorb (9831)