vrobee Creative Commons License 2007.05.18 0 0 26
Vagy némi aszfaltozás után a Keleti fele maga a busz is.
Az is egy megoldás, persze. (A "némi aszfaltozás" a villamospálya fölszedését és új út építését jelenti).
A villamos visszaállítása meg egy másik megoldás.
Jelenleg viszont egyik sincs, és a busz a dugóban áll.

Ennyi erővel megbízhatatlan a hetes buszcsalád is (többek között).
Sajnos reggel 7:30 - 8:00 között az is az.
Jelentős különbség viszont, hogy 7-esből mindig szinte azonnal érkezik egy, míg a 67V-nél a menetrend szétesése azt is jelenti, hogy durván sokat kell várni.

Ennek ellenére jelentősebb tömeg száll le a 69-essel is elérhető Erzsébet királyné útja, aluljárónál is.
A villamosról és a buszról is. Az ott leszállók többnyire a vasút túloldalán átszállnak valamire. Akkor most mit is állítunk? Hogy aki csak a közös szakaszon utazik, az arra száll fel, ami hamarabb jön? Spanyolviasz...
A jelenlegi állapot viszont velük is kicseszés, mert a busz és a villamos nem iugyanott áll meg.

Hanem?
piros hetes
villamos/busz + 1-es villamos + piros hetes

Minden csak nézőpont kérdése.
Csak vannak olyanok, akik olyan nézőpontba helyezkednek, ami védhetetlen.
Pl. akik azt bizonygatják, hogy a 67V mekkora király járat, és milyen népszerű...
Előzmény: Ibigoo (23)