Törölt nick Creative Commons License 2007.05.18 0 0 25
Úgy gondolom minden fntosat leírtál.

Ez a járat, csoda hogy fennmaradt, ha busz formájában is de megvan még.

Tipikus pldája, hogy hogyan lehet egy viszonylatot lezűlleszteni.

Kimondom, hogy igen a közösségi közlekedés komplex globális és egységes rendszerében a villamosok állnak legközelebb a szívemhez, és emiatt sokan tekinthetnek rám, mint aki kiemeli a rendszerből ezt a járművet.
(Érdekes módon a nálunk sokkal gazdagabb ld. kőgazdag országok sem metrót, hanem villamost építenek!!)

Sajnos nálunk még mindig a buszra építjük a közösségi közlekedés gerincét elv megy, ami már anno 1970-es években megbukott.

Jó példa a Rákóczi úti villamosok megszüntetése.

Épült egy metróvonal, és jár felette 5 autóbuszjárat, és néha még az is kevés.

Ahogy már említetted a 67-es azért is lenne villamosként gyorsabb, mert egy részén zárt pályán haladt/haladhatna.

Sőt, továbbmegyek, meg is hosszabítanám a Belváros felé első körben, később pedig újra átjárhatna budára.

A 44-es villi, is visszakerülhetne a Pólustól, vagy az Asia Centertől be a belvároson át.

Az egyik felmenne a Moszkva térre, a másik meg le dél budára a Tétényi úton pl.
Plussz be lehet iktatni betétjáratot is.
Vagy a Bosnyákon újra lenne kanyarodóvágány az Örs felé, és akkor már újjáélszthető lenne a 68-as villamos is.

Jaj, de barna lett vmitől a kezem :)
Előzmény: vrobee (18)