Hernyofan Creative Commons License 2007.05.08 0 0 411

A szétszerelését leírni nem tudom Neked, van hozzá egy papírka, azon rajta van.

 

Röviden: először ki kell szedni az ütközőket. De! Óvatosan kell eljárni. Belülről kell kinyomni, nagyon finoman ( ha megfordítod a mozdonyt, az alján van az ütközőknél egy lyuk, oda be kell nyúlni valamivel, és óvatosan kitolni ). Fontos, hogy ne húzd az ütközőnél fogva, mert sok mozdonynál ez befeszül, annyira, hogy volt, amelyiknél én ki se tudtam szedni, és bizony eltört...

Ha kiszedted az ütközőket, leemelheted a mozdonyszekrényt. Ezután ki kell szedni a forgóvázakat, hogy hozzáférj az érintkezőkhöz, és kerekekhez kényelmesen. Ezt úgy tudod megtenni, hogy lepattintod azt a műanyag vackot, ami hozzáfogja a forgóváz tetejéhez a vezetékeket is. Oldalról alá kell nyúlni egy kis csavarhúzóval, és lepattintani. Ezután a forgóváz kiesik ( és a kardántengely is, erre figyelni kell, el ne tűnjön! ).

Majd le kell venni a forgóvázmaszkot. Ezt is le kell pattintani, de még óvatosabban, mert ez nagyon hülyén van megcsinálva, és könnyen törik. Elmondani nem tudom, hogy hogy, a forgóváz elején, és végén van felpattintva rá a maszk, a sorrend magától érthetődő lesz, ha eljutsz idáig.

Ezután kiesnek majd a kerekek, meg tudod pucolni az érintkezőket is mögöttük, továbbá a kerekek futófelületét, és a belső részét is, ahol az érintkezők hozzáérnek. Majd összerakod, és remélhetőleg azt fogod tapasztalni, hogy jól megy a gép.

 

Érdemes hozzá a sineket is megpucolgatni.

Előzmény: nagymacko21 (405)