nagygabi69
2007.04.26
|
|
0 0
1977
|
Nem...Minden a hagyományos módon van,annyi külömbséggel,hogy a szerkezet merev,nem "rugózik",mint a hagyományos kuplung,ezt a feladatot veszi át a "gumirozott"lendkerék.Tehát benyomod a kuplungot>a csapágy megnyomja a "merev"szerkezetet>a szerkezet "megnyomja"az elülső lendkereket(a tárcsa a lendkerékben van)>és mivel ez;és a második lendkerék közötti rész gumirozva van-oldja a terhelést.Állítólag azért jó(?) mert gyorsabb és finomabb váltást eredményez>>>viszont a szóbanforgó autóban csak 158.000Km-van........tehát annyira nem megbízható,mint a hagyományos megoldás,viszont 5x drágább...köszi VW!!!>>>>>remélem érthetően írtam...??? |
Előzmény: TUZI (1975)
|
|