A Gumidani által említett "ide-oda rakosgatás" a megoldás!
A képed azért lehet megtévesztő, mert az már a második Kölber-Thoma féle hidat ábrázolja, ami az első pillérek északi irányú toldására épült!
Szóval...
- Az első vasúti hid 1913-ig volt forgalomban. Az1900-as években már a hid az új terhelésre gyengének bizonyult és az 1908. évi fővizsgálat
új hid épitésést irányozta elő. A pilléreket és hidfőket
észak felé megtoldották. Ide épült a 4 db kéttámaszú, vonóvasas, 2 vágányú rácsos vasszerkezet. Forgalombahelyezésére 1913-ban került sor.
- 1945.február-márciusában a szovjet Hadsereg müszaki alakulatai 45 nap alatt cölöpjármokra helyezett, szegecselt, gerinclemezes tartókból provizóriumot épitettek. Kis nyilásai miatt azonban a jégzajlás esetére nem felelt meg. A provizóriumon 10 km/h-val közlekedtek a vonatok. A katonai provizórium pótlására ideiglenes jellegű,csavarozott szerkezetű K hidat épitettek,
a helyreállitott régi falazatokra 1946.évben.Forgalombahelyezése 1946.október 31-én volt.
- A K hid a fokozott forgalomra nem felelt meg,ezért
a K hidtól Délre, másodikként épült meg a jelenlegi bal vágányú , 5 támaszú ,végleges jellegű, alsópályás rácsos acélhid.
- A negyedik hidat -
a meglévő eredeti mederpillérek északi oldalán - 1946. október 31-én helyezték forgalomba.
Sajnos most képeket hirtelen nem találok, de igyekszem minélelőbb pótolni :)))