_roadrunner_ Creative Commons License 2007.04.13 0 0 3947

A jóember nem vette észre, hogy a kormányhatározatban 2007-es dátum mellett ez a cím van:
M3 Nyíregyháza–Vásárosnamény (előkészítés, építés)
Nyilván az előkészítéssel kezdik, aztán jön az építés, ezek szerint 2009-től.

 

Azt is rosszul írja, hogy az M49 nem szerepel a kormányhatározatban. Dehogynem:
49. sz. fejlesztése az M49 nyomvonalán M3 és Ököritófülpös között - Gyorsforgalmivá fejleszthető út - 30,0 km - 2x1 sáv - 2009-es kezdés (regionális elérhetőség, ERFA)

 

M44 dettó benne van 3 szasszal (126 km összesen) egyéb (nem KözOP), tehát valószínűleg PPP-forrásból. Erről is azt írta, hogy nincs benne.
És még Laci levelére sem válaszol, hanem írja a hülyeségeit...

 

Más kérdés, hogy jelent-e bármit, hogy benne van-e egy fejlesztés a kormányhatározatban, attól még egyáltalán nem biztos, hogy megépül, hiszen eleve úgy van megcsinálva a lista, hogy nincs mindenre fedezet és legyen beugró, ha valamiért kihullik egy-egy projekt az EU-nál.

Viszont azt nem értem, hogy az M300-zal jelölt Vásárosnamény-Záhony autópályának mi az értelme?
Nyíregyháza Záhony közt egyenes út van: a 4-es, végig 90-nel lehet menni már most, minek akkor oda még egy kifli is az M3-M300 vonalon?? Az M300 az 38 km felesleges autópálya. Szerencsére addig még meggondolhatjuk magunkat, mire odaér az út, mert 2013-ig ezt biztosan nem kezdik el építeni.
http://index.hu/cikkepek/0704/gazdasag/m300.jpg

Előzmény: Fricy (3945)