Törölt nick Creative Commons License 2007.04.12 0 0 241

Hidd el, még ezek a mostani árak is nagyban köszönhetőek a Riga klub működésének az utóbbi öt évben - a kereslet növekedésének és a hírünk elterjedésének volt némi árfelhajtó szerepe.

Addig Rigát a börzére ki sem vittek, az esetleg előkerült alkatrészeket pedig kilóra adták, és a roncstelepen komplett motorokat lehetett kukázni, engem még ki is röhögtek 98 nyarán a Nagykőrösi úton, hogy ilyenekkel foglalkozok.

Mostanában már az alkatrészeknek kezd ára lenni, főleg, hogy utángyártott néhány dologtól eltekintve nem létezik (nem éri meg legyártani), ezért mindent csak gyáriban kapsz meg, jobb, vagy rosszabb állapotban.

A motorok értékével kapcsolatban pedig én lennék a legboldogabb, ha eljutnánk oda, hogy veszik valamibe ezeket a gépeket. Jó lenne, ha megbecsülnék őket, főleg az eredeti állapotú példányokat. Egyelőre ez még messze van, nemhogy a veteránértékét, ritkaságát, de még a használati értékét sem veszik figyelembe. Többre tartanak egy széthajtott japán robogót, vagy egy romos Simsont is, amivel tele van a padlás. Nem mondom persze, remek gép a Simson, de szerintem nem ér 3x, 4x annyit, mint egy hasonló állapotú Riga.

 

Előzmény: Gennarinó (240)