BIKE-R Creative Commons License 2007.04.11 0 0 3583

A motorozz.hu BMW topikjában már leírtam anno a kálváriámat a BMW F650GS-sel, most megosztom veletek itt is:

 

"Való igaz, hogy az én esetem egyedül álló a Magyarországi BMW meghibásodási statisztikájában.....
A történet röviden annyi, hogy anno 2003 októberében vásároltam egy F650GS-t első tulajtól, 16500 km-rel. A szervizkönyve csak az 1000-es szervizen volt pecsételve, a többi szervizelést a tulajdonos végzte (a kereskedő szerint, mert kereskedésben vásároltam). Balga módon nem cseréltem benne azonnal olajat, mivelt az mondta a kereskedő, hogy a 10 e km-es szerviz megvolt rajta csinálva, és a következő 20 e-nél lesz. Ennek (vagy nem ennek) köszönhetően már az első 1000 km alatt bekrepált a hidraulikus láncfeszítő. Aki ismer, az tudja, hogy nem vagyok egy motortgyilkolászó típus, 5000 fordulat felett sosem hajtottam a járgányt. De nem ez, ami miatt a történet horror, hanem azért, mert láncfeszítő és fullos olaj, olajszűrő csere után 6 e km-rel !!!!! újra befalcolt a feszítő. Ekkor már a szervízben is csodájára jártak, majd újabb csere és írd és mond 4 e km után bekövetkezett a hirtelen halál... Újra tönkre ment a láncfeszítő :(((( Na ekkor szakadt meg a közvetlen barátságom a BMW-vel...

Hogy a történetnek csattanója is legyen: Én azért vettem F650GS-t, mert külföldön volt szerencsém használni egy olyan kölcsönzői F650GS-t (szintén az újabb 2000 utáni kivitel), amiben volt 67 000 km és gyakorlatilag úgy ketyegett mintha vadiúj lenne....

És - bár a márkaváltás valóban megtörtént egy Honda Varadero személyében - szerintem fogok én még BMW-n ülni.... Ha mást nem egy tesztnapon kipróbálom, hogy mit vesztettem vagy mit nem azzal, hogy nem az 1150/1200 GS körből választottam :)

Ezek után mit is kívánhatnék: műszaki problámáktól mentes motorozást!!! "

Előzmény: fotoman_EOS (3580)