XH luyo Creative Commons License 2007.04.03 0 0 159

Én a 7-es buszcsalád másik oldalán vagyok erősen érintett, de szoktam volt utazni ezekkel a buszokkal a város egyik feléből a másikba. Ma átszállás nélkül, ha ez a rémálom megvalósul, akkor kétszer fogok átszállni a Blaháig. A Rákóczi úton van metró, és lám mégse megy ugye? Tudod van egy mondásom: ahol buszsáv van, oda villamos kell. Az ugyanis keskenyebb, és nagyob kapacitású :-)

De ne értsd félre,  nem a metró, nem a 4-es metró ellen vagyok, hanem szerintem ezen a pénzen rengeteg mindent lehetne tenni akár éppen a jelenlegi 7-es buszcsalád vonalán utazók érdekében. Ez a nyomvonal egy legalább 30 évvel ezelőtti elképzelés változatlan felmelegítése, irreálisan rövid állomásközökkel, irreális (értsd hamis) megtérülési mutatókkal, irreális áron. Ezen a nyomvonalon viszont például el tudnám képzelni a föld alatt a gödöllői/csömöri hévet meghosszabbítani, egészen kelenföldig, vagy akár messzebb is, természetesen ritkább állomássűrűséggel, ráhordó felszíni járatokkal.

Ami pedig a te elképzelésedet illeti (a vonatot lekéső kelenföldiek), arra szintén jóval olcsóbb megoldás lenne egy nagyvasúti alagút, amely összekötné Kelenföldet a Keletivel illetve a Nyugatival egy vagy két köztes megállóval, és akkor akár le sem kellene szállnod mondjuk Győr és Miskolc között, vagyis ezek az utasok sem terhelnék a város felszíni forgalmát.

És ezek nem politikai kérdések, ellentétben azzal, amit most erőltetnek, a pénz hiányában is erőszakkal, mindenáron történő megvalósítást.

 

Üdv: luyo

 

Előzmény: méregkeverő (156)