M62,171 Creative Commons License 2007.04.02 0 0 896

A HHM-753 is új volt, csak bemutató kocsi volt, mielőtt Zalába került. Utaztam vele is és a HSR-ekkel is, utóbbiak nekem jobban bejöttek. De azért egy hasonló korú E95 többet ér (pl. HEH-518), még az érdi tetőn is ;-)

 

Az ICE-568 ismereteim szerint idén 8 éves. Próbáltam okosodni az interneten, mert - veled ellentétben - sajnos én nem értek túl sokat a Setrákhoz, de arra jutottam, hogy 1996-ban még ilyen típus nem is létezett, csak az S315HD-t ismertek Setráék (olyat, mint a ZVR-102). Ha hülyeséget írtam volna, kérem javítsatok ki!

Azért azt is hozzáteszem, hogy utaztam a cég szinte mindegyik távolsági/különjárati Setrárjával, de csak kettő tetszett igazán. Az egyik az ICE-568, mely kétségtelenül a legigényesebb és legjobb az S315GTHD-k között, a másik pedig a JOP-499, ami egy egyszerű S317UL, de mégis kényelmesebbnek találom a többinél (persze az is lehet, hogy a szívemhez nőtt, mert gyakran járok vele Pécsre). A többit nem tartom nagy számnak, színvonalban a GTHD-k egy szinten vannak az E98, 396 típusokkal, a távolsági UL-ek meg az E95-ösökkel.

 

Egy kicsit visszakanyarodva a #869-hez szeretném még megjegyezni, hogy szerintem sírva fakadnál, de minimum kiábrándulnál a Setrából, hogyha látnád őket műhelyben megbontva. Ezeknek is ugyanolyan anyagból készült a vázszerkezetük, ezek is rohadnak az Ikarusokhoz hasonlóan. Egyik sem szent, kár ekkora szemellenzőt hordani.

Előzmény: MBman (874)