"bennfentes" infok az M0-ról.... (dehogy ez mér' ilyen nagy titok, hogy nem teszik közzé sehol, azt nemtom...)
az ecser-maglód közötti szakaszon az eredeti tervek alapján a vasút felett vezették volna át a pályát... ehhez 16m-es töltést és felüljárót kellett volna építeni... (kb. mint káposztásmegyernél a váczi vasút felett...)
(nekem akkor kezdett gyanús lenni, hogy mégse így lesz, amikor még tavaly decemberben sem látszott nyoma semmiféle töltésépítésnek...)
nos valóban nem felüljáró, hanem aluljáró épül. allátólag a kivitelező kezdeményezte a tervmódosítást, merthogy egy ekkora töltés nagyon otromba lenne...
persze építéstechnikailag az aluljáró sem egyszerű: mivel a vasút egy adott magasságban van, ezért pálya szintje a terepszint alá kerül 1m-rel. mindez egy belvizes, mocsaras területen...