Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 3624

Fricy, Attus, mestska:

 

pardon. pontosítok:

pestről a közeli csilivili lakóparkokba a jólkereső réteg költözik ki.

(nem münchenről és nem sbahnról beszélek) 

ők tuti, hogy autóval fognak járni.

 

valóban van olyan csoport is, amelyik kicsit távolabb valami olcsó faluvégire költözik, ahol az 50m2 panel áráért  kap egy 100m2 családi házat kerttel.

ők nem autóval járnak, mert a fizetésük rámenne a benzinre.

de ez már nem is suburbanizáció kategória...

 

a kötöttpálya télleg frankó dolog.

van belőle épp elég: 11 vasúti fővonal + 4hév... (ezek mind elővárosokat szolgálnak ki)

ugye ezenkívül nem akartok újabbakat?

bőven elegendő lenne, ha ezek pontosan járnának, és nem lennének összeszarva, összegányolva a szerelvények.

 

Ehhez a kötöttpályás sűrűséghez és kapacitáshoz képest viszont a városi és város környéki közúthálózat baromira le van maradva.

Szerintem először ezt a lemaradást kellene pótolni.

nem pedig keresztfinanszírozással a kötöttpályába tömni a pénzt.

Előzmény: mestska (3623)