tatumadar Creative Commons License 2007.03.19 0 0 194
Ricsi, ez eszméletlen! Gratula a géphez! Szinte hihetetlen, hogy ilyen még maradt! Becsüld meg, szeretgesd, újítgasd, meg fotózd le és rakd fel ide :D Nem térek napirendre efölött, annyira hihetetlen számomra! Ezerszer gratula még egyszer hozzá!

Gányolási Hírek következnek:

Tegnap feltettem az ,,új'' kipuffot, csak nem számoltam vele, hogy a felrakáshoz szét kell húzni a dobot és a könyököt, így a kicsit sufni, de használható tömítésem totál odalett. Jólvan, könyököt felbarkácsoltam, de nem húztam meg a csavarjait, hogy legyen egy kis játéka, a dobot is rá tudjam tolni. Ekkor jött a dolog szar része, kipróbálásként beröffentettem, mentem vele pár kört, majd mikor leszálltam róla, vettem észre, hogy dől az olaj a blokknál lévő illesztésből! Oké, mondom úgyis kimaradt a tömítés a könyök és dob közül, lekapjuk. Fogom villáskulcsot, egyik csavar lennvan, nyúlok át másikér, erre éktelen ordítás, csavarkulcs csörömpölése a betonon és szemelvények a Kis Magyar Káromkodásszótárból. Szerencsére egy egészen kicsi égéssel megúsztam. Jólvan, végre lehűlt a dolog és sikerült leszedni, megcsináltam hozzá a tömítést, minden, sőt, a rettenet 4-es kipuffból adoptáltam hozzá egy kis pecket, amit a cső végébe illesztve, egy csavarral rögzíthető a furulya, nem kell alátétezni, meg anyázni. Estére szépen össze is állt a motor, mentem vele pár próbakört (közel 20 km-t :), mikoris valami különös csörömpölést hallottam hátulról, és a szolid Riga-hangot valami tuning-robogó-hang váltotta fel. Azonnal leállítottam, nézek hátra, ott feküdt a furulya keresztbe az úton. Végül hazafele tolva a motort, a kipuff minden alkatrészét megtaláltam, az egy csavart leszámítva :D Végül azt vontam le, hogy rugós anyát kellett volna használni, majd ezt a meglátásomat ma foganatosítottam is.
Ezen kívül helyrehoztam, amennyire tudtam, a váltókart. Leoperáltam a markolatot a vascsőről, majd a csövet jól bekalapáltam az aluba, és körbe extraerős pillanatragasztóval rögzítettem. Nem tudom, mennyire tartós megoldás, most megfogta. Ami érdekes, hogy a 12-esen ez az alkatrész már egy darabból öntetett, abból az aluötvözetből. Szívem szerint kicserélném, csak azon már fordított a sebességfokozatot jelölő pöttyözés, így bukna az eredetiség legvégsőbbkig történő megóvásáról alkotott elvem. Legközelebb, ha szétjön, leszedem az egészet és a mélyére nézek, ha kell, esztergáltatok rá egy megfelelő fogantyút. Remélem, elég hosszú távú megoldás, amit ma műveltem.

A Gyertyakulcs legyen Veletek!
Előzmény: Ricsi176 (191)