tatumadar Creative Commons License 2007.03.18 0 0 189
Na, megkésve bár, de fogyva nem, sikerre vittem a Riga összeépítését. Működik a lámpa, a tükör pont jól áll, a gyújtás is OK (fotózás elmaradt, a napokban pótlom, ha megkapja a csere kipuffot is). Azonban:

Ma volt egy nagyon csúnya estem, ami nem szeretném, ha még egyszer megismétlődne. Mégpedig. Hajtok szépen 30-35-tel, mikor jön a stoptábla, váltanék üresbe, erre kicsúszott az öntvényből a cső, a gumi markolattal együtt, és szétment az egész marokváltó! Az utolsó pillanatban tudtam magát a kuplungkart lefele nyomva üresbe tenni! Közel egy órán át szereltem az útpadkán, mire újból használható lett. Ekkor meg nem volt hajlandó bevenni az egyest! Szórakozás bowdenekkel, újabb fél óra. Így ma többet szereltem út szélén, mint mentem vele!

Mi lehetett a marokváltó szétesésének oka? Kerestem valami csavart, ami rögzíthette, de csak a dekompresszor-kar rövidke csavarja van a közelben, ami kizárható, hogy ide tartozik. Valóban csak horony-a-horonyban módon lenne rögzítve? Valamint hogy tudok ezen segíteni, mivel tudom biztosítani, hogy többet ilyen ne forduljon elő? (beragasztani mégse lehet... :)

Még valami: mi a dekompresszor legideálisabb állása? Keresem azt a pózt, amiben legkevésbé nehezen hozzáférhető helyeket köp össze. Mennyire előnytelen, ha a gyertya fele dzsuvázik? Merthogy ahhoz tudok a legkönnyebben hozzáférni, és így elég lenne nagyobb időközönként pucolni a teljes hengerfejet! Amúgy így se úszom most meg, a hülye modellező-precízkedő fejemmel, most le akarom szedni az egész hengerfejet, mert elégedetlen vagyok a tisztítással! Hiába, az apró sarkok, stb. a motoron nehezen tisztíthatók, helyszűkéből kifolyólag.

A Gyertyakulcs (és az egyész Szerszámos...) legyen Veletek!