tatumadar Creative Commons License 2007.03.16 0 0 188
Ejj, aki balfax, az balfax... Sikerült egy édi kis megfolyást alkotnom, pont a kilométeróra mellé, a legláthatóbb helyre! Hiába, ki kell még ismernem ezeket a dobozos szutyokságokat (lehet egy graffitist kellett volna megkérnem? :D ). Mivel eltüntetni nem tudtam, kénytelen voltam megszabadulni az egész festéstől, így jött megint a csiszolás, foszforsavazás, lemosás, terep előkészítése, festés. Már túl vagyok szerencsére a 2. rétegen, most megfolyás nélkül, de ez elúsztatta az egész munkát, így a befejezés holnapra csúszik.

Kipróbáltam az új kromofágot, tényleg nincs jelentősége a turutymónak, feloldódik benne, ha sokat rázom. Össze se lehet hasonlítani az előző, kituggya hány éves löttyömmel, kategóriákkal jobban marja a festéket (és a kezemet)! Elképzelhetetlenül jobban mutat az egész motor, hogy a hengerfej nyers alu színű, és nem az a rettenetes kályhaezüst. Még benzinnel, vagy petróleummal meg kell pucolnom a gyertya és a dekompresszor környékét, nehogy csak az legyen turhás az egész motoron!

A gyújtásnál aszittem feltaláltam a spanyol viaszt, mert a 12-eből bontott alkatrészekkel (kis gumi gyűrű és az a menetes fekete műanyag) akartam összerakni, csak valamiért a motornak nem tetszett az ötlet. A kis gumi bizbasz nem volt hajlandó beljebb csúszni a lyukban, így a fekete menetes műanyagot sem tudtam teljesen betekerni. A 4-es azonos alkatrésze beletörött a menetbe anno, így rövidebbre lett vágva, aminek köszönhetően pont be tudom majd csavarni tövig. Ráadásul szétment a gyertyapipa (már összegányoltam azóta) és túl hosszú a kábel is (azt meg megrövidítettem), ezek ellenére mentem a per pillanat igen fura kinézetű motorral egy kört a háztömb körül. Vicces látvány a semmiben pörgő km-spirál (azt a 150 métert pedig ráteketem a kiszerelt km-órára, semmilyen adat nem veszhet kárba :D ).

Ennyit mára, holnap fotózok is!

És ne feledjétek, a jó Rigán mindig van mit szerelni!