tatumadar Creative Commons License 2007.03.16 0 0 186
Fejlemények:

A tegnapi nap lemarattam rozsdaoldóval az oxidréteget a visszapillantó száráról, egyben passziváltam a hegesztés helyén előbukkanó, eloxidálódott vasat. Ezzel együtt fogkrémmel felpolíroztam a tükör hátlapját, valamint szerváltam rá egy normális rögzítő-bizbaszt, így egy újabb részlet lett elfogadható a motoron. Előtúrtam még nagyapám pincéjéből az eredeti szerszámos táskát, amit ma ki is mostam (meg kell említenem, nem nagy sikerrel - az évek folyamán beleivódott olaj egy része még így is benne maradt, de ennyi kell is a patinához), valamint szedtem egy eredeti tömlőjavító készletet is, pontosabban annak dobozát, melynek aljában ott lapult a 6 nyelven íródott használati utasítás !! Emellett holnap (vagyis már ma) ledrótkorongozom a lámpatestet és lefújom ezüsttel, mert ez a darab a járgány általános állapotához képest is odavan. Vettem még új gyújtáskábelt (miért csak pirosat lehet kapni???!!), valamint helyrehoztam az eredeti barna bakelit gyertyapipát (anyaga egyezik a gyújtótrafóéval), a 12-esről szedtem rögzítő-alkalmatosságokat (a szoros gumigyűrű és a menetes fekete valami), így az is üzembiztosabb lesz. Ha időm engedi, nekiesek Kromofággal a hengerfejnek, amin valami hihetetlen gusztustalan, szemcsés, elöregedett, félig lepattogzott ezüst festés van, a natúr alumínium helyett. Időközben megbékéltem a tudattal, hogy 4-es helyett 12-es hengerem és hengerfejem van, sőt, szerintem szebb ezekkel a motor, mint az eredetivel. No, szép kis eszmefuttatás lett ez is :) Majd még írok, addigis a Gyertyakulcs legyen minden Rigással!