tatumadar Creative Commons License 2007.03.12 0 0 183
Üdv mindenkinek!

Alighanem internettelenségben szenvedtem az elmúlt hetekben, de a nehézségeket helyes munka- és időbeosztással át tudtam hidalni. Mert apa tudja, hogy helyes munka- és időbeosztással minden nehézséget át lehet hidalni. :D

A Riga kész, megy, mint a golyó, azóta egyre csinosítgatom! Visszakapta eredeti világításkapcsolóját, kapot új tömítéseket a porlasztó és a tanksapka, a benzincsapról, ami sajna nem eredeti, ledobattam a rettenetesen ótvar fehér festéket (azóta beszerzés alatt áll egy eredeti Riga csap, de ha retyó, a mostanit hagyom fenn), és még egyszer lemostam az egészet. Sajnos az amúgy aranykezű szerelő hihetetlen gányolást végzett a kipuffon, egy az egyben bevágta a kályhába, ezt újra kell majd krómoztatni, mert az alkatrészbánya-R-12-esünkről adoptált sincs éppen a toppon. Üzemileg nem okoz gondot, csak esztétikailag hathat zavaróan, hogy R-12 henger és hengerfeje van a gépnek, ezt mondjuk még lenyelem. Majd a hengerfejről le kell dobatni a rettenetes kályhaezüst-festést, hogy valamivel kulturáltabb kinézetet öltsön.

A felfúrás miatt ismét bejáratós, persze szorgalmasan dörgölöm vele a kilométereket. Kicsit még füstöl az 1:16-os keverék miatt, de ez idővel alábbhagy. Közben elkezdtem összeszedni a lakás különböző pontjairól az eredeti szerszámokat, már csak egy minta kell, ami alapján egy szerszámostáskát lehet varratni. Emellett van 2 gumijavítós dobozom, persze tartalom nélkül, de a látszatnak jó lesz. Összeszedtem még egy ősöreg szovjet motorpumpát, csak újra kell bőrözni, új gumicső, vagy mi, és mehet be az ülés alá!

Majd fotózok, mostnában úgyis rámjött a fényképezhetnék, a Rigán kiélem majd percerz vágyaimat :DD

Addigis:

Előre Rigások!