vierzig Creative Commons License 2007.03.03 0 0 179

Sziasztok!

 

  Tényleg, a DELTA Riga a legszebb Riga motor, és  egyéb motoroknál is sokkal szebb.

 

Én nem akartam csúcsmodellt venni, sokkal inkább az univerzális használat számított volna.

 

  Mentem is vele vagy 800 kilómétert.

Aztán:

 

1. Folyni kezdett a benzin a tartály alján, nem a benzincsapnál.

      Kiderült, hogy a tank át volt szúrva háromszög alakú vésővel, mind két oldalon! (SZABOTÁZS) Az ütődött rigai azt hitte,  gondolom, hogy az oroszoknak megy az árú!

(gondolom más alkatrészeknél is ezt csinálták! )

 

2. A karburátor túl kevés benzint adott, és 30 km/óránál nem ment többet a gép.

  Később a tűszelep "GUMIGALLÉRJA" annyira elöregedett, hogy vagy túl sok benzint adott, vagy semmit. Ezért kellett 15 éve félreállítani a gépet, most rendeltem egy k35 karburátort, remélem bevállik. (Nem nagyon volt időm, mag aztán gépkocsim is van! )

 

3. Az elektronikus gyújtás leált, szereztem egy másikat, az működik. Az ok: Valószínűleg beázás.  De szerintem javítható, a gyantát kibontottam az alkatrészek közzül!

(A mostani 1,5 cm-es szikrákat húz...)

 

 

KONKLÚZIÓK:

 

1. Ez egy igen jó, egyszerű kis motor, gyermekbetegségekkel. Soha nem is akartam más stílust, nem hajszolom a sebességet, nem akarok villogni vele, használni, kirándulni akarok, erre való!

 

Pl: ha útban volt egy patak, egyszerűen felkaptam, és átsétáltam rajta! Azt nagyobb motorral nem teszed meg! Ja, és alighanem befér egy Suzuki sedan-ba!

 

2. Újkorában, minusz 15 C°-ban, egy rugásra indult!

  (a fater Simsonja kb. fél perc alatt volt életre kelthető! )

 

3. A regisztrál végsebessége, ( hivatalosan) 55 km/óra volt.

 

Most majd készítek fényképet róla, és felteszem ide!

 

Üdv. Vierzig