redcar Creative Commons License 2007.03.01 0 0 429

Újjabb méréseket lefolytatva arra a megállapításra jutottam, hogy az egyik vezérlő jó a másik nem.

 

A próba során egy olyan trafót használtam, ami üresjáratban 30V-ot ad le (és olyan 20A-ig terhelhető). Az egyik vezérő úgy működött ahogy a nagy könyvben le van írva, minden működött rajta. A fék jelnél lekapcsol és a féklámpára kiteszi a feszt.

Valószínűleg figyeli a mélykisülést is azért nem működött 12V-ról.

 

Kiváncsiságból rátettem a meglévő 12V-os ablaktörlő motorjaimat és mentek. Az ami a lentebbi képeken látható elég hamar el kezdett melegedni (nem lett forró csak meleg, bár pár percig mntek csak) igaz az egy trabantból való.

 

A másik kettő az nem melegedett oly mértékben, hogy ezt az üzemi hőfokna ne lehetne betudni. Mind a három terheletlenül 2,5-3A vett fel.

Nem tudom tartósan bírnák-e a 24V-ot? Esetleg plussz hűtéssel?

 

Minden esetre ha a P=U*I képletből kiindulok ez akkor is csak kb 50-60W teljesítmény lehet hogy még így is kicsi lenne egy normális e-bike-hoz.

 

Mindenesetre az az 5000Ft amit a két rollerért fizettem tuti hohy megérte:))))))))).

 

RedCar