Újjabb méréseket lefolytatva arra a megállapításra jutottam, hogy az egyik vezérlő jó a másik nem.
A próba során egy olyan trafót használtam, ami üresjáratban 30V-ot ad le (és olyan 20A-ig terhelhető). Az egyik vezérő úgy működött ahogy a nagy könyvben le van írva, minden működött rajta. A fék jelnél lekapcsol és a féklámpára kiteszi a feszt.
Valószínűleg figyeli a mélykisülést is azért nem működött 12V-ról.
Kiváncsiságból rátettem a meglévő 12V-os ablaktörlő motorjaimat és mentek. Az ami a lentebbi képeken látható elég hamar el kezdett melegedni (nem lett forró csak meleg, bár pár percig mntek csak) igaz az egy trabantból való.
A másik kettő az nem melegedett oly mértékben, hogy ezt az üzemi hőfokna ne lehetne betudni. Mind a három terheletlenül 2,5-3A vett fel.
Nem tudom tartósan bírnák-e a 24V-ot? Esetleg plussz hűtéssel?
Minden esetre ha a P=U*I képletből kiindulok ez akkor is csak kb 50-60W teljesítmény lehet hogy még így is kicsi lenne egy normális e-bike-hoz.
Mindenesetre az az 5000Ft amit a két rollerért fizettem tuti hohy megérte:))))))))).
RedCar