jóvanna. nemkellmindenbe belekötni.
valóban sok útmenti ingatlanbekötés van rajta, meg néhány szintbeli csp.
(de feltételezem, hogy azokkal a (nemtúlgyors) csotrogány autókkal és alacsony forgalom mellett ez nem annyira zavaró...)
és azért van jónéhány lóhere, meg különszintű T-csp.
és 2x2 sáv széles. (nem sávos, mert a sávok nincsenek felfestve... :-)
Nekem maga a tény megdöbbentő, hogy MÁR NEKIK IS van egy VÁROST ELKERÜLŐ NYOMVONAL (olyan kiépítésben, amilyenben, de legalább van)
Budapestnek az a tragédiája, hogy a 80-as évekig a minden főutat a városközponton keresztül szemlélet volt divatban.
ezért nem épült főúti szintű elkerülés sem...
(bucurestinek pl. épült...)
Aztán amikor 86ban elkezdték az M0-t (akkor már ap. kiépítést igényelt a forgalom), mint derültégből villámcsapás, jött a rencerváltás, a mindent megakadályozás (delegalábbis hátráltatás) istenadta jogával.
és eltelt 15 év érdemi előrelépés nélkül, miközben a Bp és agglo autópark meg3xozódott...