Törölt nick Creative Commons License 2007.03.01 0 0 3337

jóvanna. nemkellmindenbe belekötni.

 

valóban sok útmenti ingatlanbekötés van rajta, meg néhány szintbeli csp.

(de feltételezem, hogy azokkal a (nemtúlgyors) csotrogány autókkal és alacsony forgalom mellett ez nem annyira zavaró...)

 

és azért van jónéhány lóhere, meg különszintű T-csp.

és 2x2 sáv széles. (nem sávos, mert a sávok nincsenek felfestve... :-)

 

Nekem maga a tény megdöbbentő, hogy MÁR NEKIK IS van egy VÁROST ELKERÜLŐ NYOMVONAL (olyan kiépítésben, amilyenben, de legalább van)

 

 

Budapestnek az a tragédiája, hogy a 80-as évekig a minden főutat a városközponton keresztül szemlélet volt divatban.

ezért nem épült főúti szintű elkerülés sem...

(bucurestinek pl. épült...)

 

Aztán amikor 86ban elkezdték az M0-t (akkor már ap. kiépítést igényelt a forgalom), mint derültégből villámcsapás, jött a rencerváltás, a mindent megakadályozás (delegalábbis hátráltatás) istenadta jogával.

 

és eltelt 15 év érdemi előrelépés nélkül, miközben a Bp és agglo autópark meg3xozódott...

Előzmény: felucca (3335)