Amerigo61 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 446

Sziasztok!

 

Röviden: Összetörték a kocsinkat, helyszíni kárfelvétel volt, a károkozó írásban elismerte felelősségét, a kárfelvevő azt javasolta, hogy szakszervizzel intéztessük a papírmunkát és a javíttatást, bonyodalom: a kocsi még nincs kifizetve (törlesztünk).

Az elmúlt 3 hét alatt annyi történt, hogy minden papírt sikerült begyűjteni, a szerviz elvégezte a felmérést, hogy mennyiért vállalná a javítást, viszont a biztosító mind a mai napig nem volt hajlandó elvégezni a teljes kárbecslést, mindenféle mondvacsinált okokra hivatkozva (utólagos kárfelvétel is kell, mivel csak bontás után derül ki, hogy vannak-e egyéb, kívülről nem látható károk a kocsiban).

A gondom a kiemelt résszel van: mit lehet tenni, ha a K&H biztosító (akinek ugye ki kellene fizetnie a kárt), egyszerűen nem hajlandó elvégezni a teljes kárbecslést??

(Ma a K&H-nak küldtünk egy faxot, amiben 24 órát kaptak, ellenkező esetben megy a levél a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, és a K&H belga tulajdonosi csoportjának.)

 

Van valami ötletetek, hogy mit lehet még itt tenni??

 

Az még csak hab a tortán, hogy ha a biztosító kisebb összeget mond, mint a szakszerviz, akkor máshol kell javíttatnunk a kocsit (a szakszervizek marha drágán dolgoznak, de azért akartuk velül javíttatni, mert az előzetes kárfelvétel során a kárfelvevő azt mondta, hogy a nem szakszervizekkel macerás a javíttatási procedúra [még ennél is???]) ... szal elegem van a szerviz/biztosító/bank rablóbandából.

 

Bocs hosszú voltam ...