_roadrunner_ Creative Commons License 2007.02.27 0 0 3324

Jobban átnézve az utakat, annyira mégse terelik vissza a forgalmat az autópályákra. Az M5 ill. M7-tel párhuzamos főutakon pl. egy szakasz sincs kijelölve és az 1-es ill. 3-as utakon is csak egy-egy rövidebb szakasz van kijelölve, igaz nem lehet őket kikerülni egykönnyen, hogy megérje. A Tisza hidakra és a határmenti szakaszokra viszont egészen ráálltak, de a Híradóban is elhangzik, hogy az a cél, hogy Mo.-n ne lehessen úgy keresztülmenni, hogy ne járuljanak hozzá az útfenntartási költségekhez.

 

A várható 1-1,5 milliárd Ft-os bevételnövekedés, ha igaz, akkor még az újonnan felmerülő költségenövekedést se fogja fedezni, tehát nem túl hatékony a dolog (ld. parkolás), ráadásul a forgalomszabályozási cél se valósul meg, mint pl. a parkolásnál. Pedig most elsőre tényleg pozitívan álltam a dologhoz :]

 

A Híradó térképe több helyen ellentmondásban van a Magyar Nemzet által leírt utakkal, várjuk meg a hivatalos verziót is (jut eszembe megint kiszivárogtattak egy anyagot a GKM-ből...).

Addig is itt van még egy link a tudósításra, hátha nem ment az előző: http://www.hirado.hu/cikk.php?id=187468

Előzmény: _roadrunner_ (3323)