jpeti
2007.02.23
|
|
0 0
711
|
Kapornak
Hmm
Gondolom azért írtam első szám első személyben, mert én csináltam meg. Ehhez csak annyit még hogy a kávéfőzés sokkal több munkával járt mint a napi ellenőrzés és esetleges kisebb hibák kijavítása. De téged ezek szerint nem a műszaki részletek érdekelnek :-) A hangulat jó volt és tudtunk beszélgetni. Annyira nem volt vészes a zaj, le lett szigetelve. A Pipu telefonja szerint 86dB volt a folyamatos zajterhelés. Nekem kényes a fülem ezért elég sokat voltam zajcsökkentőben, amiben még jobban lehet beszélgetni. Ja ettől függetlenül az út alatt többször fájt a fülem és most sem az igazi még (szerintem vagy a huzattól vagy víz ment bele és nem a zajtól). A csapatból hogy ki jön azt nem tudom még sokára lesz, aki akar jöhet. Az autó biztos nem ez lesz, mivel ez már megtette amit vártunk tőle. Egy teljes felújítás nélkül nem vágnék neki vele Tibetnek az pedig problémásabb és drágább is lenne mint egy újat felkészíteni. Egyébként nem egy kocsival tervezem az utat hanem legalább hárommal.
Alfred
köszi
A Szityut hívni fogom majd, ha konkrét lesz a helyzet. Most még nagyon az elején tartok egyelőre a támogatások (sponzor, média) útvonalak, költségek behatárolása köti le az időm. Na meg kell három kocsi és még legalább 6 ember is. (a kocsikat fel is kéne készíteni valahol)
Egyébként a Tibeti út messze nehezebbnek néz ki mint az Afrikai , bár az sem tűnt könnyűnek az indulásnál, meg nem is volt az. A lelkem nem kell kiönteni:-) Készülök, ahogy csak bírok Tibetre:-)
A kormányzással semmi gond nincs:-) a jelenség annak köszönhető, hogy a kanyarok döntöttek (még Afrikában is jobb helyeken), ami x sebességhez és x ívhez van alakítva (tehát autópályán egy szűkebb kanyar jobban) na a Csepel viszont nem azzal a sebességgel halad, hanem sokkal lassabban, mint amire az utakat tervezték. Ezért a Csepelnek minden kanyar egy lejtő volt, aminek az oldalán halad és próbál a lejtőn le menni. :-) csak ennyi, Alfred ez nem hiba vagy beállítási hiányosság. Egyébként azzal van egy kicsi hiba, mivel az első kerekek külső része picit jobban kopott főleg a jobb oldalon. De ez annyira minimális csak, hogy sem, a kormányzásban sem az egyenes futásban nem szól bele. Ha műszerre raknánk sem biztos, hogy jobb lenne.
Köszi mindent
Sziasztok |
|