part_wish Creative Commons License 2007.02.21 0 0 3297

hát nagyon elvileg...

 

2 és fél év késés, kiométerenkénti 3,4 milliárd forintos megbízási díj (egyébként ha korrektek akarnánk lenni, akkor a 3,3 kilométeres M0 bővítést nem vennénk ebbe bele, mint tökúj út építés, mivel az bővítés, tehát azt mondhatjuk, hogy 4 milliárd forint feletti kilométerenkénti költség...)

 

na most ha a napi kötbér a kivitelezési díj csak 0,1%-a lenne, akkor a két és fél év alatt összehozták volna a teljes kivitelezési díjat (34 mrd ft)... ha így lenne, akkor lehetne úgy magyarázkodnia a hivataloknak, hogy igen-igen, neked, te nép, csak 2 és fél év múlva lesz autópálya, de képzeljétek, az államnak ez így egy forintjába nem fog kerülni. plusz egy normális országban ehhez még hozzáteszik, hogy sajnos fenti ingyenes megépítés ellenére a cég soha többet nem vehet részt semmilyen autópálya-közbeszerzésben...

Előzmény: Asteriksz (3296)