cs1014 Creative Commons License 2007.02.20 0 0 3902
Ezek szerint már lehet tudni, mi és hogyan történt a szőnyi indulás és az ütközés között?

Ugyan ki ember fia tudná utólag ezt pontosan megmondani? A balesetvizsgálat során rendelkezésre állhatott a mozdony adatrögzítőjének regisztrátuma. Amit az a berendezés rögzített, az ismert lehet. Tudomásom szerint ez a regisztrátum értékelhető állapotban fennmaradt. De hogy mit rejt?

Mert ha igen, akkor ezt a jelek szerint már nem volt annyira sűrgős parancskönyvileg ismertetni

Erre most mit lehet mondani? Jellemző. Szomorú.

Ebben a témában azonban semmi kompetenciám, csak egy masiniszta vagyok. De ha jártál mostanában az egyes vonalon, meg lehet számolni a szelvényköveket a szőnyi peron, és a baleset helyszíne között, és közel sincs 15 darab. Szőny mh. a 992-es szelvény, az 1004-es térközjelző, utána a fázishatár az 1006-os. Ezek csak számok, semmi varázslat, utána nézhetsz a menetrendi segédkönyvben is.
Előzmény: Törölt nick (3901)