cs1014
2007.02.20
|
|
0 0
3902
|
Ezek szerint már lehet tudni, mi és hogyan történt a szőnyi indulás és az ütközés között?Ugyan ki ember fia tudná utólag ezt pontosan megmondani? A balesetvizsgálat során rendelkezésre állhatott a mozdony adatrögzítőjének regisztrátuma. Amit az a berendezés rögzített, az ismert lehet. Tudomásom szerint ez a regisztrátum értékelhető állapotban fennmaradt. De hogy mit rejt? Mert ha igen, akkor ezt a jelek szerint már nem volt annyira sűrgős parancskönyvileg ismertetniErre most mit lehet mondani? Jellemző. Szomorú. Ebben a témában azonban semmi kompetenciám, csak egy masiniszta vagyok. De ha jártál mostanában az egyes vonalon, meg lehet számolni a szelvényköveket a szőnyi peron, és a baleset helyszíne között, és közel sincs 15 darab. Szőny mh. a 992-es szelvény, az 1004-es térközjelző, utána a fázishatár az 1006-os. Ezek csak számok, semmi varázslat, utána nézhetsz a menetrendi segédkönyvben is. |
Előzmény: Törölt nick (3901)
|
|