John Howard Creative Commons License 2007.02.13 0 0 1018

Köszönöm, fel sem tűnt, hogy az 1000-ik... :-)

 

A V viszonylatot sajnálhatod, hogy nem jártál vele, érdekes egy járat volt. Mint írtam, "sikló-pótló" volt, a Clark Ádám téren a mostani Sikló végállomása előttről indult, le se jött a térre, ott tolatással fordult meg a mai park helyén (egy időben ugyan tett egy kört üresen a téren), és valóban nem volt út közben sehol megállója, mert nem volt hol és minek. A várfal tövében, a Clark Ádám térről délre indult felfelé, a Vár két Duna felé tartó támfalának átjáróján keresztülhaladt (itt az Ik211-esnél szélesebb kocsi el sem fért volna), majd a Déli Rondellában fordult vissza, és a Nemzeti Galéria előtt volt a végállomása, a Sikló felső végállomása "alatt" egy szinttel - tehát nem is a közúthálózaton közlekedett, mint a 16, 16A, Vár-busz...

Előzmény: **BPO-700** (1004)