Törölt nick Creative Commons License 2007.02.09 0 0 3187

Tehát a 334M euro-t kell kihozni valahogy. tehát az utóbbi esetről van szó...

 

akkor viszont a financiális keret nem 74mrd, hanem 87mrd.... (87*0,85=74)

 

és ahhoz, hogy a teljes EUs támogatást (74mrd) megkapjuk, 87mrd-ot kell elkölteni. 

azaz a 4-M3 szakaszra már lekötött 43mrd mellett még további 44mrd-t!!!

 

vagyis ha csak a 4-M3 épül, akkor a támogatás:     43*0,85=37mrd (bukunk 37mrd-t)

ha megépül az M31 (kb.20mrd)akkor a támogatás: 63*0,85=53mrd (bukunk 21mrd-t)

 

ezt télleg ügyesen megcsinálták...

 

Csak azt nem értem ezt miért nekem (nekünk) kell kisakkozni?

 

A tököm tele van ezzel a sok hüje újságíróval (az indexeseket is beleértve), hogy ezt nem bírják így végiglogikázni és jól az illetékesek képébe vágni?

 

Ehelyett gondolkodás nélkül leírják amit ezek a nart illetékesei summantanak...

"a zöldek miatt elveszhet 74 mrd uniós támogatás..."

 

az, meg a lófasz. a zöldek miatt max. 37mrd

(bár ezek után már abban is kételkedem, hogy ha az M3-3 szakasz nem épülne meg, akkor a 3-4 szakasz támogatása is bukna, mint ahogy nartoskáink állították...)

 

nem a zöldeket védem, mert azok is megérik a pénzüket, de az a simliskedés nagyon felbosszantott...

Előzmény: _roadrunner_ (3185)