Törölt nick Creative Commons License 2007.02.06 0 0 533

Az agyamat dobom el, hogy a gyári metálfényezést lemázolták fehérre! Hülyék ezek? Rávernek 3-4 száz ezret, hogy két hérom év múlva meg újra lehessen festeni?

 

Mondjuk azért áznak el a zalaiak, mert már lassan nincs két egyforma típusú busz, amiben azonos alkatrészek lennének. És ha az egyik setrában beszarik valami, akkor ők is beszarnak, ha németektől kell hozatni alkatrészt és ki kell fizetni. Nézd csak meg, a magasított setrák közül a lentinek, az egerszegi sárga feketének (meg ha jól emlékszem az automata váltósnak is) "össze van törve a szélvédője" már kb fél éve. Nincs pénz kicserélni? Átengedik így a műszaki vizsgán? Főleg a sárgát a nemzetközin?

 

Nincs infód róla, hogy melyik járatra fognak kerülni az újak? Én úgy hallottam egyik lehet a szegedre járó setrát váltja, vagy ha GXG rendszámú maard, akkor a gyorsjáratra teszik be. De messze nem biztos, azért kérdezlek!

 

 

Előzmény: setra415HD (532)