eravera Creative Commons License 2007.01.31 0 0 22
Sziasztok A véleményetekre illetve az ötletetekre lennék kíváncsi a következő dologban. Múlt hét szerdán (2007.01.24-én), EMS küldeményként Németországba adtam fel egy mobiltelefont. Tájékoztatásuk szerint, garanciát vállaltak arra hogy a küldemény pénteken megérkezik. Ennek ellenére azt a német posta sem pénteken, sem szombaton délelőtt nem kézbesítette. A címzett csak szombaton este talált egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, annak ellenére hogy a címhelyen tartózkodott, mivel tudott a küldemény érkezéséről, és várta azt !!! Amikor az ügyfélszolgálaton érdeklődtem, tájékoztattak arról, hogy a német posta válaszában azt írja hogy próbálta felvenni a kapcsolatot a címzettel, azonban ez sem fedi a valóságot, ugyanis a címzett semminemű hívást és tájékoztatást nem kapott a küldeményemmel kapcsolatban, pedig a telefonszáma a küldeményen is szerepel !! A helyzetet bonyolítja, hogy a tegnapi napon (2007.01.30-án) a címzett kapott egy küldeményt ami az elmondása szerint a magyar azonosító számot tartalmazza, azonban egy írországi banktól származik, Tehát a címzett nem az én küldeményemet kapta meg !! Ezek után nem tudom hogy a küldeményt még Magyarországon cserélték el és ragasztották at azonosítómat egy másik küldeményre, vagy kint Németországban. A címzett újra elment a német postára Wismar-ban, ahol ismét csak egy telefonszámot kapott, hogy érdeklődjön a küldeménye után. Mint ahogyan említettem, a címzettnek nincs módjában telefonálgatni, szóval fogalmam sincsen mi lehet a megoldás. Ti jártatok már így ?