eravera
2007.01.31
|
|
0 0
22
|
Sziasztok
A véleményetekre illetve az ötletetekre lennék kíváncsi a következő dologban.
Múlt hét szerdán (2007.01.24-én), EMS küldeményként Németországba adtam fel egy mobiltelefont.
Tájékoztatásuk szerint, garanciát vállaltak arra hogy a küldemény pénteken megérkezik.
Ennek ellenére azt a német posta sem pénteken, sem szombaton délelőtt nem kézbesítette.
A címzett csak szombaton este talált egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, annak ellenére hogy a címhelyen tartózkodott, mivel tudott a küldemény érkezéséről, és várta azt !!!
Amikor az ügyfélszolgálaton érdeklődtem, tájékoztattak arról, hogy a német posta válaszában azt írja hogy próbálta felvenni a kapcsolatot a címzettel, azonban ez sem fedi a valóságot, ugyanis a címzett semminemű hívást és tájékoztatást nem kapott a küldeményemmel kapcsolatban, pedig a telefonszáma a küldeményen is szerepel !!
A helyzetet bonyolítja, hogy a tegnapi napon (2007.01.30-án) a címzett kapott egy küldeményt ami az elmondása szerint a magyar azonosító számot tartalmazza, azonban egy írországi banktól származik,
Tehát a címzett nem az én küldeményemet kapta meg !!
Ezek után nem tudom hogy a küldeményt még Magyarországon cserélték el és ragasztották at azonosítómat egy másik küldeményre, vagy kint Németországban.
A címzett újra elment a német postára Wismar-ban, ahol ismét csak egy telefonszámot kapott, hogy érdeklődjön a küldeménye után.
Mint ahogyan említettem, a címzettnek nincs módjában telefonálgatni, szóval fogalmam sincsen mi lehet a megoldás.
Ti jártatok már így ?
|
|