jakoa Creative Commons License 2007.01.26 0 0 891

A helyzet az, hogy nekem először BTTB váltóim voltak, újak, de akkor még a modellezés során a vonatbaleseteket gyakoroltam a legtöbbet, ezt a váltók is megsínylették. Ezután a jelenség hasonl volt, mint amit a Tillig váltónál írtatok.

(Sajnos még nem láttam ilyet.) A Berlinernél én a fix sinszálat fogóval kicsit lesoványítottam, így a mozgó rész egy kicsit kijjeb tud menni és a vagonok kerekei nem tudnak a résbe befurakodni.

A másik hibaok a mozgó rész geometriájából adódott. Nem volt pérhuzamos a fix résszel, emiatt a kicsit keskenyebb nyomtávú kerekek le tudtak futni róla. (szintén fogó volt a megoldás.

A harmadik gond szintén geometriai volt. A mozgó rész közepe lefelé lehajlott. Ekkor a vonatkerekek "át tudtak ugrani" rajta. Megoldás szintén fogó volt.

Előzmény: szzo (888)