szerződő Creative Commons License 2007.01.24 0 0 59
Az Ön szolgáltatásával mindenki elégedett? Soha nem történt semmilyen hiba? Aki dolgozik az hibázhat. Természetesen nem mindenhol lehet. Az orvosoknál is előfordul, pedig ott nem kicsi a tét. Nem akarom kétségbevonni az Ön által állítottakat, mint leírtam ezekből van a legkevesebb. Sajnálom, hogy ez lett a véleménye. Én semmit nem akarok kivizsgáltatni, de állíthatom, hogy az én ügyfeleim között még nem történt semmi hasonló. Majdhogynem baráti kapcsolatok alakultak ki. Felhívnak, ha problémájuk van és én figyelemmel kísérem a velük történteket. Mert fontosak nekem. Nem csak addig, amíg megkötik a szerződést!!! Kötöttem egy életbiztosítást 8 évvel ezelőtt. Jobb konstrukció miatt másikat kötöttem tavaly és felmondtam az előzőt. A szerződéskötést követően ekkor beszéltem először az üzletkötővel. Hol volt a kapcsolattartás? Ebben az esetben én csak addig voltam fontos, ameddig aláírtam a szerződést. Nálunk másképpen működik. Hangsúlyozom, hogy emberek vagyunk és egy-egy hiba becsúszhat. Amennyiben okozott volna például egy halálos balesetet  és mi eljárunk az érdekében úgy, hogy ez Önnek semmilyen plusz költségébe sem került volna, valószínű, más lenne a véleménye.
Előzmény: Lacaca (57)