Freehill Creative Commons License 2007.01.19 0 0 295

Szia Ridermann, Neked is köszönöm az információkat az akkumulátorról! A matrica is jó ötlet: ha piszkálnak a kerékpárosok, lehet, hogy fel fogom használni :).

 

Már csak a túl hangos irányjelző zavar. A helyi forgalmazó azt mondta, ők nem tudják lehalkítani, úgyhogy írtam egy e-mailt a központi forgalmazónak, még nem válaszolt. Idézet a levélből:

 

Ha indexelek, a fényjelzés mellett olyan fülsértően hangosan sípol a kerékpár, mint ahogyan az autóbuszok szoktak tolatáskor. [...] A cél elvileg a balesetveszély elkerülése lenne. Ugyanakkor nem látom, hogy miért kell minden szimpla kanyarodásnál a fél város figyelmét felhívnom magamra (különösen éjjel) - ilyen erővel minden jármű sípolhatna -, ráadásul az autósok jó eséllyel nem is hallják. Aki pedig mégis, az valamilyen vészhelyzetre számít, holott lehet, hogy csak egy alárendelt út végén várok türelmesen arra, hogy be tudjak kanyarodni. Ilyenkor haszontalan és irritáló a folyamatos, agresszív sípolás. Ha előzök valakit, szintén kockázatos bekapcsolni a hangot, hiszen csak azt érem el vele, hogy az előttem haladó hátrakapja a fejét, és mivel nem előre néz, balesetet szenvedhet... És persze az én figyelmemet is elvonja a vezetéstől. Tehát a hanghatás szerintem jóval nagyobb balesetveszélyt okoz, mint amennyit esetleg segít. Az indokolt esetekre ott van a kürt, melynek használatát - nem véletlenül - szigorú feltételekhez köti a KRESZ.

 

Ezzel kapcsolatban kinek mi a véleménye, tapasztalata? Más gyártóknál, modelleknél is van ilyen jelenség, esetleg a benzinmotorosokon is? Mert nekem még soha sem tűnt fel...

Előzmény: Riderman (292)