Lexes Creative Commons License 2007.01.05 0 0 topiknyitó
Sziasztok! Ez a második topikom az indexen.
Kicsit dühös vagyok. Szakmailag nem állok távol a távközléstől.
Ez évben egy új lakásba költöztünk, ahol meglepettem vettem tudomásul, hogy egy új szolgáltatón kívül (aki fizikailag "betelepült" a Házunkba - minden pénzemért vettem) mással nem is állhatok szóba. Kellett a szolgáltatás, az árak megfeleltek, siettem, tisztában voltam azzal, hogy a házon belüli infrastruktúrán kívül csak 1-2 alkalmazottal és sok szerződéssel rendelkeznek, de bíztam abban, hogy akik az alapot adják, azok már rutinosak, egye fene. TV jó. Az 1M bérelt vonal is. Csak az analóg telefon nem. Havi max. 15-20 napot működik; pénteken 4-től ügyfélszolgálat nincs csak rögzítő, javítás 3 munkanap, és állítólag a telefonunkon olyan szolgáltatásokat vettünk igénybe, melyet ők nem kínálnak (mellesleg semmit), én nem kértem, és a nem létező solgáltatás DTMF deaktivizálását sem tudják. Pl. Saját magunk forgalomból való kizárását bemondás nélkül ("Ne zavarj"). Csodálkoztam. Ma is ilyesmi történhetett, amikor 20:45-kor egy beszélgetés (ilyenkor ingyen van, jellemzően hétvégén történik a dolog) közben megszakadt a vonal. Tárcsahang van, híváskísérlet után nagy csend a foglalt hangig, visszafele (mobilunkról) ugyanaz.
Csupán szóvá szeretném tenni, miután ismét bejelentettem rögzítőjükre. (Sajna, arról még nem hallottak, hogy ilyenkor az esedékes időszakot le kéne vonni a havi számlából.) Valaki más?