Bogoj Creative Commons License 2007.01.03 0 0 27
ha valami épkézláb ötlet, én is szívesen olvasnám...

már csak azért is, mert én is rendeltem internetet az egyik kábelszolgáltatónál, akik azt mondták, 30 napon belül jelentkeznek a bekötéssel kapcsolatban. ez kb 2,5 hónapja volt, és sehol semmi. közben költözés alatt vagyunk, ezért nem is sürgetem a dolgot, de én sem szeretnék fizetni. mondjuk nem is fogok, minthogy nem kaptam semmit.
mellesleg amikor kiderült, hogy el fogunk költözni, és a feleségem bement hozzájuk, hogy lemodja a szerződést, elhajtották azzal, hogy nem lehet, mert a címre szól a szerződés, és ha lemondja, fizetheti a szerződésben előírt teljes időre, vagy másik megoldás, hogy bekötik (akár egy hétre), és majd x ezer forintért átköltöztetik az új címre (3 buszmegállóval költözünk arrébb).
ennyiben maradtunk, nem erőltettük, és most már nem is érdekel a dolog.
de az furcsa számomra, hogy a szerződést a címre kötötték, és nem velem...
akkor majd az utánam odaköltöző fog fizetni?
nem értem én ezeket a szolgáltatókat, mintha nem is az ügyfél lenne számukra a fontos, mintha nem is belőlünk élnének...
Előzmény: bruno954 (26)