Azért egyvalamit szögezzünk le: egy busz lehet régi meg ócska, de nem szállíthatna utast úgy, hogy jön befelé a saját füstje.Az a gáz, hogy ez egy egyszeri eset volt, mégis mindenki erről beszél folyamatosan. Én nap mint nap utazok velük, van hogy naponta többször is. Az az eset a JOY-220-as volt, még Pécsett tőből kirohadt a dob, és a csukló alatt az alváznyíláson bejött a füst. Rá 2 napra kapott egy bontott BKV-s dobot, azóta is megy szépen. Ami látványos és rossz lehetett, az a 219-es olajfolyása. Tönkrement a szimmering, és 50 literből jó ha maradt 5, de az is felforrt. Nem mérgező, csak egy kicsit büdös az olajgőz. A BKV-nál is volt ilyen biztos, csak ott nem harsogták szét. Néha a 284-es (JOY-222) is megfekszik 20 percre, de azt már rutinszerűen javítják. Botváltósból meg csak
egy van (BPV-127), az is csak tartalék. Különben is, a 217-esben rendbe lett szedve a fűtés, pár perc alatt kifűti a buszt. Ellenben ott a 2 Volvo (FLR-720, FLR-721) amin a sofőr nem szereti a fűtést bekapcsolni. :-(
Más: valamelyik cikk elején pont a 284-es virít kipolírozva, a szövegben meg jól lehordják a buszokat.
Megint más: azt mondják, hogy a Transman nem foglalkozik a buszokkal... Háát, valahogy mindegyik gép kapott a kapaszkodókra leszállásjelzőt, rozsdátlanítva és lefestve lett egy pár gépen a lépcsőöv.
Adam89