Ez a "támadás" nyilván nem csak a Transmannak szól. De ha tudták, hogy nincs busz, nem kellett volna vállalniuk az átvételt!
Aztán ha mégis megtették, olyan minimálisan lehettek volna igényesek, hogy leveszik a PK Rt. matricáit a járművekről.
A járművek között egyébként egy botos kocsi van, a többi a Prága automata váltós. A BKV úgy hallottam valóban drágábban számolja a kilométereket mint a VT, de ez az összeg amúgy irreálisan magas a többi közlekedési céghez képest, valószínűleg csak azt a célt szolgálja, hogy egy-két helyen meg lehessen fúrni a kasszát.
A BKV saját kocsijai között is találni hasonló műszaki állapotúakat egyébként, ez tény. Mindkét cég sáros, a BKV mert hagyta hogy megvegye az alvállalkozója a selejtezett kocsikat, a VT meg azért, mert nem utasította vissza az ájanlatot, vagy ha úgy volt a szerződésben (amit el tudok képzelni), nem hozott jobb kocsikat.