"Az első Szlovákiából származó koreai típus nem tűnik különösebben olcsónak. A vevőcsalogató fapados változat az 1.4 LX Base névre hallgat, és ezer híján hárommillió forintba kerül, de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek. 1,6 literes 122 lóerős benzinmotorral és a középső EX felszereléscsomaggal már 4,086 millió a cee'd ára, kétliteres 143 lóerős négyhengeressel pedig kerek 4,9 millió, bár ehhez már a legmagasabb, TX felszereltség jár. A dízel-alapmodell 115 lóerős 1,6 literes CRDI motorral és LX felszereltséggel 3,891 millió, EX felszereltséggel viszont már 4,64 millió forintért vihető haza. A kétliteres, 140 lóerős dízelmotor csak a leggazdagabb felszerelés-csomaggal együtt kapható meg, így ha valaki ilyenre vágyik, 5,259 millió forintot biztosan ki kell fizetnie. A hazai bemutatón persze közelebbről is megismerkedhettünk a cee'ddel, így hamarosan első benyomásainkról is olvashatnak.
"de ugyanezért az autóért valamivel jobban felszerelve, a Base felirat nélkül már 393 ezer forinttal többet kérnek." Az LX base és az LX között a különbség felszereltésgben a manuális klíma!!!!Most komolyan ezek normálisak?????
Bocs, de igenis drága a csúcsfelszereltségú diesel áráért már S40-es diesel Volvot is kapok!"
Nekem diesel Rióm van EX COOL, de az EX felszereltségű diesel Cee'd-et 4.64 milliós áráért biztos nem venném meg! Pedig én nagyon megszerettem a márkát szinte függő vagyok!
Csak tudod az a bizonyos 400 ezer Ft amiről beszélsz édeskevés amikor valaki előítéletesen, mint a magyar vásárlók többsége választ autót.
Nyakamhoz a rozsdás bökőt! Bármennyire príma az új Kia hiába a 7 év garancia meg a Serátó leváltási szándéka, nem lesz nagy durranás piaci szempontból! Ezért a pénzért ugyanis a magyar vásárló bármit, értitek szinte bármit választhat a C szegmensből!
Az európai gyártással az európai ár is megérkezett a Kia vérszemet kapott.Ugyan az lesz a sorsa mint a Suzuki SX4-nek.Azt hitte hogy Astrai,Golfi magasságokba ért, és bár lehet hogy minőségileg és műszaki szinvonalban ez így van, de ki az az őrült aki mondjuk egy diesel 1.9-es Suzuki SX 4-ért 5 millió Ft-ot ad?
A piac adja majd az első pofont.
4-6 hónap múlva tele lesznek a kereskedések a 400-700-900 ezer Ft engedménnyel árusított Cee'd-ekkel! Ugyan úgy mint az 1 millió Ft árelőnnyel hírdetett C4-esnél.
Kétszer lehet beárazni egy autót. Egyszer áraz a gyár, másodszor a piac!