7578 Creative Commons License 2006.12.01 0 0 21061

Nem ragozom a témát... korábban kitárgyaltuk...

 

Elméletetek szerint jó állapotú mozdonyokat jelöltek ki selejtezésre, és a rossz mozdonyokat pedig meg akarták hagyni. Ezt elkerülendő: átszámozták a két mozdonycsoportot, és így a leromlott műszaki állapotú gépek mentek a bontóba, a jók pedig megmaradhattak. Ez így teljesen világos és megérthető dolog...

 

DE:

 

Kiderült hogy a cseremozdonyok az ország legkülönbözőbb fűtőházainál szolgáltak... és az állítólagos jó állapotú de selejtre jelölt mozdonyok hosszú évek óta lejárt kazánvizsgával álltak... (akkor még sem lehettek annyiró jók)...

 

és az állítólagos rossz állapotú, de megőrzésre itélt gépek pedig a Duna túloldalán szolgáltak, és nagyon is jó állapotnak őrvendenek, érvényes kazánvizsgával rendelkeznek, sőt az egyik mozdony az állítólagos átszámozás napján pont hathavi vizsgán áll Ferencváros fűtőházban, a másik előtte hat nappal jött ki a Landlerből futójavításról, a harmadik pedig 17-én jött ki részlegvizsgáról Komáromtól... vagyis élő, üzemelő gépek...

 

Ezek után szerintem joggal teszem fel a kérdést: biztos hogy úgy történtek a dolgok, ahogy Ti mondjátok?

 

Források: Másodlagosak... ettől függetlenül elismertek szerintem is... nem Ti voltatok a hazai 520-asok történeti adatainak a megadói?-:)))

Előzmény: OKU30 (21054)