Persze... fordítsuk komolyra...
Az általad feltett kérdések egyáltalán nem erősítik meg a baleset tényét. A szerkocsi 3. nyomkarimanélküli kerékpárjának pedig vajmi kevés köze van a mozdony főkeretének összerogyásához...
Miért csak a 303.001-est selejtezték és vágták szét? Szerintem Te is tudod... Mert már akkor kezdett kibontakozni a múzeális mozdonyok megőrzésének szemlélete (szerencsére) és mint tudjuk a 303.002-est nem selejtezték, hanem átadták a Közlekedési Múzeumnak...
Frédi bácsi közel tíz éves üzemi tapasztalatot említ: világos... üzemi kimutatások szerint 1961 szeptemberében még mindkét mozdony üzemel...
Miért pont '61-ben állították le a 002-est? Visszakérdezek: Mikor járt le a kazánvizsga?
Szerintem megállapodhatunk abban, hogy van egy állítólagos balesetünk, aminek nagyon kevés bizonyítéka van... és ezért tanácsos ezt is fenntartással fogadni.