gramercy Creative Commons License 2006.11.30 0 0 13
ez jó, ez teccik ez a topic :)

szerintem
- fel kéne újítani a Dombóvár-Bátaszék-Baja-(Szabadka)-Szeged útvonalat, majd onnan tovább
- Szeged-Békéscsaba-Nagyvárad-Debrecen-Nyíregyháza

"álom": villamosítva, Szombathely-Zalaegerszeg-Nagykanizsa-Kaposvár-Dombóvár-Bátaszék-Szabadka-Szeged-Békéscsaba-Nagyvárad-Debrecen-Nyíregyháza IC, nem kéne sok, mondjuk 4 óránként, hátha még Pécset is érintené egy teljesen új Pécs-Bátaszék vonalon :) :) :)

--

a Dunaújváros-Szekszárd-Bátaszék-Pécs viszonylat jobb kiszolgálása/elérése érdekében szerintem az is jó volna ha felújítva/villamosítva/új vágányokkal menne egy vonal Pusztaszabolcstól-Dunaújváros-Dunaföldvár-Paks-[új]-Szekszárd-Bátaszék-[új]-Pécs irányban...
Pusztaszabolcsig elövárosi vonatok, Rétszilasig, Dunaújvárosig pedig Psz-ig zónázó vonatok

--

ami jóval reálisabb talán az egy, a közép-magyarországi régiókat érintö, Budapestet tehermentesítö, villamosított, 2 vágányos vonal. ez lehetne Cegléd-Pusztaszabolcs-Székesfehérvár, de például Szolnok-Cegléd-Kecskemét-Dunaújváros-Székesfehérvár is