pernahajder Creative Commons License 2006.11.28 0 0 25

Piszkosul nem érdekel, hogy a szerverüknek és a telefonkezelőiknek mit kell csinálni, ha egyszer a honlapjukon azt látom, hogy 11 perc alatt elintézhető és azt látom, hogy bármi problémám van, hívjam fel a telefonszámot. Az meg kifejezetten irritál (mindenhol!) hogy az én hívásdíjamra reklámozzák magukat hosszú percekig, akármennyi Ft+ÁFA percdíjért.

 

Nekem az ő operátoruk pontosan ugyanannyi, mint a villanyszerelő, aki ha a megbeszélt idő helyett csak másnap jön kicserélni a a falban a kiégett vezetéket, akkor úgy elzavarom haza, mint annak a rendje.

 

Állítólag itt kilencven táján valamiféle piacgazdaságról, vagy mifenéről volt szó, még ha szociálisról is.

 

Tényleg, a Netrisknél miért megy normálisan? Ők miért tudják felvenni a telefont és miért tudnak egy-két perc alatt akár egy hibát is kijavítani? 

Előzmény: Kettes számú törzsvendég (24)