Kettes számú törzsvendég
2006.11.28
|
|
0 0
24
|
Az élet bonyolult. :) A netes biztosítási brókerek szervereinek többszázezer díjszámítási igényt kell kiszolgálniuk, a call centereknek meg naponta ezres nagyságrendű hívásra kell válaszolniuk egyetlen hónap alatt. A kötelező piac érzéketlen a minőségi paraméterekre, csak az ár érdekli, ezért az összes résztvevőt csak a költségek érdeklik. A kötelező piac mögött lévő összes rendszert úgy skálázzák be, hogy egy hónapig vörösen izzanak, hogy a cégek megtalálják a helyes arányt a lecsorgó hívások miatti veszteség és a túlkapacitás miatt veszteség között. Ha akkora kapacitásokat állítanának be, amik garantáltan képesek minden igényt kiszolgálni, az olyan sokba kerüne, hogy radikálisan lecsökkentené az igények számát - vagyis veszteséget eredményezne. Az, hogy elvész a válaszod vagy nem kapsz operátort, egy kalkulált statisztikai esemény. Nem durrogni, levelet írni, hajat tépni - újra próbálkozni. |
Előzmény: pernahajder (23)
|
|