ghost69 Creative Commons License 2006.11.27 0 0 302

nem tartom abszurdnak,hogy nincs rendszámjuk ezeknek a kis négykereküeknek.
minden nagyfejü az EU kompátibilitásról hozsannáz.
nos akkor hogy is néz  ez ki a Lajtán túl  egész Európában?
Ezek a brumik  a  kvadokhoz hasonlóan L2 vagy könnyűjárműként vannak nyilvántartva.és NEM rendszámosak!
Új jogsi kategóriát képeznek.
ha rendszámkötelessé tennék amit  idióta dolognak tartanék,
magával vonná az összes  közteher megjelenését.  mint:
-regadó
-súlyadó
-vizsga adó
-füstgáz adó valami nagyfejü zsugás  még eredetvizsgát is kitalál nekik :-)
sőt törzskönyvet
ezek mind  adók mint  te is tudod.

Ezt utálom ezt a  gyenge  hozzáállást ami még az elterjedés előtt bezárja a lehetőségeket.Ezért vennék az emberek mert egy diáknak vagy egy bevásárlónak aránytalan terheket jelent  egy rendszámos normál autó fenntartásanapi5-10 km

megtételére ha nem akar tömegelni épp  vagy biciglizni.

Ezzel a gondolatmenettel  rendszámot kéne tenni a
emberek háromkerekü  elektromos  székére is mivel az alatt  is motor van.
szarrágó kpm az nem egy mérvadó szerv.ők mindenből a suskát lesik.Egy CM  betü beütésért majdnem segédmotor árát képesek elkérni.
A jogi dolgokról:
A vita azon van hogyan lehet felfogni  a "belső" égésű motort.
a benzines motor tiszta sor mivel  a szikra gyujtást külső elektronika vagy mechanika segitségével kapja.
Ezért nem használják az Otto motorokat ezekbe a kis járgányokba.
A Diesel viszont saját (ön)maga a dugó végzi ezt el.
A bíró egy  ítéletében nagyon  helyesen meglátta a különbséget.
A definitív  külső égésű motor mint  termodinamikus gázmotor,
vagy a Stirling motor vagy akár  gázturbina  aránytalan és fölösleges berházás lenne egy ilyen célra.
De gondolkodóba esek hogy ha a kis Dieseleket kizárják  a körből 
egy  gázturbinához   kpm-hez mit szólna müanyag autóba vaze

 

Előzmény: Degeczi (299)