pizo
2006.11.26
|
|
0 0
18295
|
Tegyél fel több képet a kocsiról. Kívül-belül jól megnézik, féket mérnek (lehet hogy érzésre jó, de ha a fékerő eltérés egy tengelyen kerekenként 20%-nál nagyobb, bukta). Ugyanez a kéziféknél 40%. Az is gond, ha nagy az ingadozás (fékdob ovalitása), ez 4T-nél hátsó tengelyen lehet, illetve erősen valószínű. Mérik a lengéscsillapítókat is, ha a maradó talpponti erő 50%-nál kisebb, szintén bukta. Vagy ha folyik v-melyik. Az első futóművet-kormányművet egy rázatópaddal vizsgálják, hogy lóg-e valami. Ha a féltengely lóg, vagy szakadt a gumiharang, az is lehet bukta. A váltóból és a motorból ne dőljön az olaj. A korróziót nagyon erősen nézik még alvázas kocsinál is! Minden lámpa égjen, kürt szóljon. Csak érvényes biztosítással és zöldkártyával menjél, mert ezek hiánya eleve kizáró tényező. A repedt fényszóró és egyéb repedt lámpabúra is hiba.
Nem rosszindulatból: ha úgy állsz neki, hogy idő van, de pénz még a feltétlenül szükséges alkatrészekre sincs (akármennyire értek a Wartburghoz, pl. a vasig lekopott fékbetéttel nem tudok mit csinálni, vennem kell, ugyanez igaz hiányzó a váltóolajra is), akkor szinte biztos, hogy megbukik a gép. Ja! A sikertelen vizsgáért is kell 6500 Ft-ot fizetni.
Zoli |
Előzmény: BJani (18294)
|
|