Jó kifejezést használtá lés robi25 jó tanácsot is adott. Szerintem.
A néhány kilométeres, tudatosan -sokszor hidegen- meghajtott tesztautók többet kapnak az első pár ezer kilométer alatt, mint egy normál használatos kocsi az első évben. Az értékesítők ezzekkel járnak boltba, szervizbe, alkatrészért, haza...
A bemutató vagy szalon autó azt a kocsit jelenti, amelyik a szalonban áll pár hetet, hónapot. Közben persze nyitogatják az ajtaját, beleülnek de legalább a motor, futómű nem kopik.
Azt meg lehet venni, tetemes árengedmény mellett.
Mellesleg üdvözlök mindenkit a fórumon, bár pár embert már ismerek más topikból vagy élőben.
Ide csak ma reggel találtam el, délelőtt nemis nagyon dolgoztam elvégre majd ezer hsz.-t kellett sürgősen átolvasni. :-))
Magamról csak annyit, hogy egy egyedi, nekem gyártott szaharabézs Octavia II. limuzin, 1,6 MPI RS "Ckerti EDITION" boldog tulajdonosa vagyok a születésnapja óta, ami idestova 1,5 éve volt (hogy repül az idő a jó társaságban).
Valami miatt képet most nem tudok beszúrni, de a SOF honlapon (www.sof.hu) a tagok között 17-es sorszámmal megtaláltok.